I knit, therefore I exist.                                      Home   Patterns   Blog

tisdag 30 november 2010

Det bidde en sjal!


Min allra första spetssjal är klar. Garnet är urgamla rester av Nokam-garn, och jag var osäker om det verkligen skulle bli en sjal eller bara en liten halsduk. Det är ett gammalt spetsmönster, Tigeröga (Eye of the Tiger) som jag har lekt runt med lite. Ni får ursäkta den dåliga bilden, den är tagen med mobilen, jag hittade inte min kamera i hastigheten. Eftersom mönstret heter Tigeröga, och min son älskar Bakugan, så får den heta Tigrera.

1 kommentar:

  1. Ha ha, jag visste att du skulle hamna här i bloggträsket en vacker dag du också. Så fin sjalen blev förresten,det är nåt visst med spetssjalar. Vi ses kanske ikväll.

    Kram Sanna

    Välkommen att besöka mig på
    www.pyssligt.se

    SvaraRadera